jueves, 7 de mayo de 2026

L'ESTRELLA DE LA SETMANA - CHLOE

 L'ESTRELLA DE LA SETMANA

HOLA, SOC CHLOE I HUI HE PRESENTAT EL MEU TREBALL DE L'ESTRELLA  DE   LA   SETMANA.






11 comentarios:

  1. Hola, Chloe. Amélie me contó que tu trabajo te quedó súper bonito. Le encantaron las princesas y las fotos, y dijo que lo explicaste muy bien. Eres una alumna genial. Sigue así. ¡Enhorabuena! 🎉👍💕👏🥳🌟🤩🎀🎁🥇🏆💜🥰🎈

    ResponderEliminar
  2. La meua princesa!! Que guapa y que be que ho has fet, campeona😍😍😍😍

    ResponderEliminar
  3. Hola Chloe!! Sóc Pau, m'ha agradat molt el teu mural, ho has fet megabé 🎉🤠🤩😹😹😹💗✅✅✅🐱🐱🐱

    ResponderEliminar
  4. Hola Chloe!! Sóc Enzo m'agradat molt el teu mural, el has fet súper bé. Molts beséts!!🥰😘😘❤️🥳👏🏼👏🏼

    ResponderEliminar
  5. Hola Chloe, soc Vega G heu has fet molt be i el teu mural era molt divertit 😘💃❤️

    ResponderEliminar
  6. Hola Chloe, a Carla li ha agradat molt el mural perquè hi havia moltes princeses i era molt bonic, i també la foto que tenies amb Enzo als cotxes de xoc de la fira. Enhorabona, campiona! 💕

    ResponderEliminar
  7. Hola Chloe , a Jade li agradat molt el mural,eu has fet super be😘

    ResponderEliminar
  8. Hola soc Claudia ho has fet super bé, m'agrada molt el teu mural 🥰

    ResponderEliminar
  9. Hola Chloe, soy Sira, lo has hecho súper bien. Me han encantado tus pegatinas de princesa.

    ResponderEliminar
  10. Hola Chloe. Soc Judith. El mural estava super xulo .💓🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍

    ResponderEliminar
  11. Soc Lucía .
    O as fet molt super be.
    ❤️💙💕🩵💋

    ResponderEliminar